Supplemen Sihat Store: 5 Kebaikan Vitamin C Shaklee Untuk Kulit

5 Aug 2018

5 Kebaikan Vitamin C Shaklee Untuk Kulit

Selamat berhujung minggu semua. Apa aktiviti hari ni? Time cuti gini, masa yang berharga mesti luangkan dengan family kan. Layan anak-anak, main masak-masak ke tak kurang jugak yang ambil peluang untuk belek muka. Ye la, waktu ni la nak belek muka lama-lama sikit. Nak buat facial ke apa, boleh la

Penjagaan kulit muka amatlah penting, tambahan pulak bagi kaum wanita. Pebagai cara boleh guna pakai bagi jaga kesihatan kulit muka ni

Paling senang dan paling saya suka serta konsisten ialah dengan mengamalkan pengambilan vitamin C setiap hari. Rata-rata mesti dah tau kan, apa kelebihan vitamin C ni buat kulit. Banyak je iklan kat tv, majalah pasal vitamin C ni.

Kat pasaran jugak, macam-macam jenama vitamin C yang di jual. Tinggal nak kena pilih yang betul-betul memberi kesan dan tiada kesan sampingan. Pilih vitamin C yang semulajadi, bukan sintetik. Kalau yang Shaklee punya memang disyorkan sebab ianya semulajadi dan bersifat sustained released

Apa pulak kebaikan vitamin C yang kita boleh dapat. Kali ni kita cerita apa vitamin C bagi untuk kebaikan kulit ye. Lain entri untuk  kesihatan dalaman badan pulak

Kebaikan Sustained Release Vitamin C Shaklee
Berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata, licin, gebu, berseri
Mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik2 hitam, memudarkan jeragat dan lingkaran gelap di bawah mata
Memainkan peranan penting dalam pengeluaran kolagen, yang membantu mencegah penuaan pra-matang.
Mempercepatkan proses pengecutan jerawat

Mengurangkan kekusaman pada kulit wajah

Bagi yang dok amal vitamin C, pasti akan dapat rasa perubahan pada wajah. Memang kesan dia lambat, tapi yang pasti akan nampak. 




Sebotol Vitamin C Shaklee hanya RM97.50. Untuk 4-6 bulan penggunaan. So, bagi yang berminat dan ingin mencuba, boleh terus hubungi saya :

013-3688825
Noor Asiah Yusoff 



No comments:

Post a Comment

Supplemen Sihat Store™ © . Designed by MaiGraphicDesign