Supplemen Sihat Store: Pengedar Shaklee Sekitar Bachok dan Tanah Merah

Pages

1 Aug 2018

Pengedar Shaklee Sekitar Bachok dan Tanah Merah

Assalamualaikum...salam sejahtera

Memandangkan entri lama dalam post sebelum-sebelum ni ada masalah, saya dengan tabah dan gigih akan post entri baru. Kira bermula dari zero balik ni. Sedih tapi fikir positif, mesti ada hikmah di sebaliknya

Sebelum melalut panjang, saya kenalkan diri saya serba sedikit. Sebagai pemilik blog supplemen sihat store nih.

Nama diberi Noor Asiah Yusoff, tahun ni berusia 34 tahun. Ibu kepada tiga orang hero. Bergiat aktif dalam Shaklee sejak 2013 lagi. Dah lama jadi ahli Shaklee kan, inshaAllah jika ada persoalan apa-apa...saya cuba bagi penerangan yang sebaiknya

Shaklee ni bisnes yang tersangatlah mudah untuk diuruskan, sama ada online atau offline. Rata-rata pengedar yang sah menggunakan kaedah ini untuk mendapat prospek dan pelanggan. Macam saya jugak. Bagi yang berada di sekitar Bachok dan Tanah Merah, boleh terus berhubung dengan saya kalau nak dapatkan barang atau konsultasi.




Sekian...kita jumpa lagi next entri. Wassalam



No comments:

Post a Comment

Supplemen Sihat Store™ © . Designed by MaiGraphicDesign